What’s in it for me?

Tænker din følger. For som udgangspunkt er din følger faktisk ret ligeglad med din virksomhed og det, du vil sælge… Følgeren er er optaget af sig selv, sin hverdag og sine drømme. Så vær klar i spyttet med udbyttet og gør det nemt for følgeren at opnå.

Her får du en tjekliste, som er god at have i tankerne, når du skal skrive opslag på sociale medier:

Det gode opslag

  1. Hvad vil du opnå?
  2. Hvem vil du nå?
  3. Sæt dig i modtagerens sted
  4. Fokuser på modtagerens udbytte
  5. Skriv det vigtigste først
  6. Begræns antal budskaber
  7. Gør det nemt for modtageren
  8. Pak det lækkert ind

Spar tid ved at planlægge flere opslag ad gangen, når nu du er i gang med skriveriet.

God fornøjelse!

Få hjælp til din markedsføring på sociale medier

Find mere information om